De door Food Connect bereide koelverse maaltijden worden 2x per week afgeleverd bij Attent in Arnhem, te weten op vrijdag voor de maaltijden van maandag t/m woensdag en op woensdag voor de maaltijden van donderdag t/m zondag. Attent zorgt daarna voor de dagelijkse aflevering aan de Algemene Hulpdienst, waarna onze vrijwilligers de maaltijden dezelfde dag tussen 11.45 en 12.45 uur bij u bezorgen.

Menulijst
Wekelijks (op maandag) ontvangt u van de bezorger een menulijst waarop u per dag een persoonlijk menu kunt samenstellen. Daarbij heeft u een vrije keuze uit diverse hoofdgerechten met of zonder voor- en/of nagerechten.
Als u de hele week geen maaltijden wilt, geeft u dat aan door ‘Geen afname deze week’ in te vullen. De ingevulde menulijst moet uiterlijk op vrijdag aan de bezorger teruggegeven worden. Als u de menulijst niet of niet op tijd invult/teruggeeft, ontvangt u op de betreffende dagen het dagmenu.
Bestellen en wijzigen
Wijzigingen en afbestellingen van maaltijden alleen doorgeven aan de coördinator van de Algemene Hulpdienst (dus niet aan de bezorger, Attent of Food Connect).
- telefonisch: (0481) 374926 (uitsluitend op werkdagen tussen 09.00 en 10.00 uur)
- per e-mail: info@hulpdienstelst.nl
Maaltijden kunnen kosteloos telefonisch afbesteld worden volgens onderstaand schema (via e-mail één dag eerder):
- maaltijden voor maandag t/m woensdag: uiterlijk voorafgaande donderdag tot 10.00 uur
- maaltijden voor donderdag t/m zondag: uiterlijk voorafgaande dinsdag tot 10.00 uur
Het afzeggen van een maaltijd, bestellen van een extra maaltijd en/of wijzigen van het eetschema moet minimaal 5 dagen van te voren doorgegeven worden aan de coördinator van de Algemene Hulpdienst (dus niet aan Tertzio of de bezorger). Niet of te laat afgezegde maaltijden worden in rekening gebracht.
Afzeggen
Indien u door ziekte of andere onvoorziene omstandigheden een of meerdere maaltijden niet kosteloos kunt afbestellen, worden deze voor u door Attent diepgevroren bewaard. Zodra u de maaltijden alsnog wilt gaan gebruiken, geeft u dat aan ons door. De maaltijden worden dan op de door u gewenste dag alsnog bij u bezorgd en daarna in rekening gebracht. Bij overlijden hoeven de reeds bestelde maaltijden niet te worden afgenomen/betaald. Voor onvoorziene omstandigheden heeft de Algemene Hulpdienst een aantal diepvriesmaaltijden voor onmiddellijk gebruik in reserve.
Bezorging
De maaltijden worden op de door u gevraagde dagen tussen 11.45 en 12.45 uur in goed geïsoleerde cassettes bij u thuis bezorgd. De lege cassette wordt bij bezorging van de volgende maaltijd weer meegenomen.
De eenmalige verpakkingen mag u niet mee teruggeven. Plastic afval kunt u als zodanig scheiden/behandelen. De instructie voor het verwarmen van de koelverse maaltijden staat op de kartonnen verpakking. Het is aan te raden om die instructie vooraf goed te lezen.
Kosten en betaling
Maaltijdprijzen met ingang van 2023:
- hoofdgerecht keuze A € 8,26
- hoofdgerecht keuze B € 7,86
- hoofdgerecht keuze C € 7,63
- hoofdgerecht keuze D € 7,09
- hoofdgerecht keuze E € 6,89
- voorgerecht € 1,13
- nagerecht € 1,02
Aan het begin van een maand ontvangt u een rekening voor de in de voorafgaande 4 of 5 weken bezorgde maaltijden. Het verschuldigde bedrag wordt omstreeks de 25e van de maand automatisch geïncasseerd.
Meer informatie
Als u meer informatie wilt over Tafeltje Dekje, dan kunt u ons bellen of e-mailen.
Contact De Stichting met een hart!